Хубаво е че присъстваш по време на ремонтите, така и майстора внимава повече... щом си бил там трябва да знаеш какъв цвят бяха петите зацепване. Предполагам майстора ти се е съобразил и с факта че твоя двигател е с вариатор на фазите на вала на всмукателните клапани. Ремъка може да прескочи, да!
За да накараш втори цилиндър да работи постоянно поне смени бобините със здрави без спукан корпус и смени (или зачисти и регулирай) свещите.
Пукането което чуваш на висока предавка с ниска скорост говори че всмукателните клапани са леко отворени в такта на изгаряне и означава че ЕКУ-то не може да регулира запалването в границите които има заложени когато сместа е готова за изгаряне. Чуваш го само на газ защото газо-въздушната смес се разгаря по бързо от същата бензинова смес (говорим за тихо, заглушено пукане, отпред откъм двигателя).
Адванс процесор има нужда ако не си с газов инжекцион. Но тогава ще имаш нужда от ламбда симулатор...
За да накараш втори цилиндър да работи постоянно поне смени бобините със здрави без спукан корпус и смени (или зачисти и регулирай) свещите.
Пукането което чуваш на висока предавка с ниска скорост говори че всмукателните клапани са леко отворени в такта на изгаряне и означава че ЕКУ-то не може да регулира запалването в границите които има заложени когато сместа е готова за изгаряне. Чуваш го само на газ защото газо-въздушната смес се разгаря по бързо от същата бензинова смес (говорим за тихо, заглушено пукане, отпред откъм двигателя).
Адванс процесор има нужда ако не си с газов инжекцион. Но тогава ще имаш нужда от ламбда симулатор...
Comment